Mac HELP 24
MacHelp24 to doraźna pomoc dla użytkowników Apple. Usługa polega na dostarczeniu klientowi sprzętu zastępczego (MacBook) i przekazaniu do serwisu sprzętu odebranego od klienta w celu diagnozy uszkodzenia. Zgłoszenia przyjmowane telefonicznie (w miarę możliwości) 24h na dobę pod numerem 601 227 386
Zasady
- Na wezwanie klienta odbieramy zepsuty komputer i podstawiamy sprzęt zastępczy
- Klient używa zastępczego komputera do czasu diagnozy (czyli do 5 dni roboczych)
- Telefonicznie informujemy o wynikach diagnozy i kosztach naprawy
- Klient podejmuje decyzję o zleceniu lub rezygnacji z naprawy
- W każdym przypadku klient jest zobowiązany do zwrotu wypożyczonego sprzętu na własny koszt najpóźniej w następnym dniu roboczym wypadającym po dniu przekazania informacji o diagnozie w godz. pracy biura (9:00-17:00) lub po umówieniu telefonicznym
- Wypożyczenie sprzętu można odpłatnie przedłużyć
Cennik
Koszt usługi — 250 zł netto (307,50 z 23% VAT) płatne na podstawie faktury po wykonaniu usługi
Cena nie obejmuje: kosztu naprawy i wymiany uszkodzonych podzespołów oraz wypożyczenia sprzętu na czas naprawy
Przedłużenie wypożyczenia — 150 zł netto (184,50 z 23% VAT)/1 tydzień
Usługa obejmuje
- Dojazd do klienta na obszarze Warszawy
- Wynajęcie komputera MacBook do czasu diagnozy
- Usługę polegającą na przełożeniu dysku klienta do komputera zastępczego (o ile istnieje taka możliwość techniczna)
- Odwiezienie komputera klienta do diagnozy
- diagnozę uszkodzenia i wycenę naprawy w terminie do 5 dni roboczych następujących po dacie zdarzenia
- Dostarczenie komputera z serwisu
Zwrot sprzętu zastępczego
Zwrotu należy dokonać na adres Marii Konopnickiej 3/2, 00-491 Warszawa w godzinach pracy biura (poniedziałek-piątek, 9:00-17:00) lub po umówieniu telefonicznym najpóźniej w następnym dniu roboczym wypadającym po dniu przekazania informacji o diagnozie
Zwrot przy przedłużeniu wypożyczenia — w przypadku wydłużenia okresu wypożyczenia na czas naprawy, odbiór sprzętu następuje przy okazji dostarczenia naprawionego komputera z serwisu
Wymagania
- Klient musi się wylegitymować dwoma dokumentami tożsamości ze zdjęciem.
- Klient przekazujący sprzęt do naprawy musi podpisać umowę wypożyczenia na swoje nazwisko.
- W przypadku napraw zlecanych na koszt firmy, faktura zostanie wystawiona na podmiot wyszczególniony w umowie jako Odbiorca Faktury.