Mac HELP 24

MacHelp24 to doraźna pomoc dla użytkowników Apple. Usługa polega na dostarczeniu klientowi sprzętu zastępczego (MacBook) i przekazaniu do serwisu sprzętu odebranego od klienta w celu diagnozy uszkodzenia. Zgłoszenia przyjmowane telefonicznie (w miarę możliwości) 24h na dobę pod numerem 601 227 386

 

Zasady

  • Na wezwanie klienta odbieramy zepsuty komputer i podstawiamy sprzęt zastępczy
  • Klient używa zastępczego komputera do czasu diagnozy (czyli do 5 dni roboczych)
  • Telefonicznie informujemy o wynikach diagnozy i kosztach naprawy
  • Klient podejmuje decyzję o zleceniu lub rezygnacji z naprawy
  • W każdym przypadku klient jest zobowiązany do zwrotu wypożyczonego sprzętu na własny koszt najpóźniej w następnym dniu roboczym wypadającym po dniu przekazania informacji o diagnozie w godz. pracy biura (9:00-17:00) lub po umówieniu telefonicznym
  • Wypożyczenie sprzętu można odpłatnie przedłużyć

 

Cennik

Koszt usługi — 250 zł netto (307,50 z 23% VAT) płatne na podstawie faktury po wykonaniu usługi
Cena nie obejmuje: kosztu naprawy i wymiany uszkodzonych podzespołów oraz wypożyczenia sprzętu na czas naprawy
Przedłużenie wypożyczenia — 150 zł netto (184,50 z 23% VAT)/1 tydzień
Usługa obejmuje

  • Dojazd do klienta na obszarze Warszawy
  • Wynajęcie komputera MacBook do czasu diagnozy
  • Usługę polegającą na przełożeniu dysku klienta do komputera zastępczego (o ile istnieje taka możliwość techniczna)
  • Odwiezienie komputera klienta do diagnozy
  • diagnozę uszkodzenia i wycenę naprawy w terminie do 5 dni roboczych następujących po dacie zdarzenia
  • Dostarczenie komputera z serwisu

 

Zwrot sprzętu zastępczego

Zwrotu należy dokonać na adres Wiejska 19, 00-480 WARSZAWA w godzinach pracy biura (9:00-17:00) lub po umówieniu telefonicznym najpóźniej w następnym dniu roboczym wypadającym po dniu przekazania informacji o diagnozie

Zwrot przy przedłużeniu wypożyczenia — w przypadku wydłużenia okresu wypożyczenia na czas naprawy, odbiór sprzętu następuje przy okazji dostarczenia naprawionego komputera z serwisu

 

Wymagania

  • Klient musi sie wylegitymować dwoma dokumentami tożsamości ze zdjęciem.
  • Klient przekazujący sprzęt do naprawy musi podpisać umowę wypożyczenia na swoje nazwisko.
  • W przypadku napraw zlecanych na koszt firmy, faktura zostanie wystawiona na podmiot wyszczególniony w umowie jako Odbiorca Faktury.
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel